Wzrosła liczba kobiet korzystających ze stron erotycznych w sieci. Dwukrotnie wydłużył się również czas, jaki panie poświęcają na przeglądanie stron o tematyce erotycznej – wynika z badania Gemiusa przeprowadzonego dla Pink Poland.
Dwie godziny – tyle czasu miesięcznie Polki przeznaczają na erotykę w sieci. Taki wynik przyniosły analizy oglądalności 58 najbardziej popularnych polskich stron z erotyką należących do sieci Pink Poland w styczniu 2013 roku. Wraz ze wzrostem liczby ich użytkowników oraz liczby internautów, wzrosła też liczba kobiet korzystających z „różowych” stron. Dane z początku roku pokazują, że już ponad połowa internautek przegląda portale zawierające treści erotyczne.
– Polki są równie mocno zainteresowane tematyką erotyczną dzisiaj, jak i w ubiegłym roku – komentuje Adam Sobierajski, dyrektor strategiczny Polskiej Kompanii Reklamowej. – Dwukrotne wydłużenie czasu jest spowodowane między innymi rosnącą popularnością video chatów, którą obserwujemy, w tym budzącego wiele dyskusji społecznych Showup.tv – dodaje.
Badania pokazują, że najwięcej czasu na oglądanie erotyki w internecie przeznaczają osoby z wykształceniem średnim (ponad 4 godziny w miesiącu). Dwie kolejne grupy to osoby z wykształceniem zawodowym (blisko 3 godziny) i wyższym (ponad 3 godziny).
Z kolei Sylwester Kubiak, dyrektor zarządzający w PKR, zwraca uwagę na profil wiekowy użytkowników. – Nie jest zaskoczeniem wynik pokazujący, że strony erotyczne są najbardziej popularne w grupie wiekowej 25-34 lata, ponieważ ta właśnie grupa najczęściej korzysta z internetu. Warto jednak zauważyć, że znacząco zwiększyła się oglądalność erotyki wśród użytkowników między 18 a 24 oraz 34 a 44 rokiem życia – mówi.
Raport dostarcza także informacji o tym, w jakich regionach Polski erotyka w internecie cieszy się największym zainteresowaniem. Najwięcej użytkowników pochodzi z województw mazowieckiego, śląskiego oraz wielkopolskiego.
Dane pochodzą z badania oglądalności witryn internetowych i profilu społeczno-demograficznego ich użytkowników realizowanego przez Gemius. Profil społeczno-demograficzny stworzono w oparciu o metodologię największego na polskim rynku badania oglądalności witryn i aplikacji internetowych, z których korzystają użytkownicy sieci (Megapanel PBI/Gemius).
Babà jest pochodną ciasta rosnącego na naturalnych drożdżach, typowego dla polskiej tradycji ludowej. Uważa się że odmiana ta została wprowadzona na życzenie Gerolamo Baby, osiemnastowiecznego króla Neapolu, który był wielkim wielbicielem słodkości. »